Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2013 13:36 - Посветено на Рей Бредбъри
Автор: spikemeplease123 Категория: Забавление   
Прочетен: 560 Коментари: 0 Гласове:
0



Пламенна обич

 

1

Гори БЯС,погълни музата римите неутолим си

Веднъж задействан абсолютно непредвидим си

Превърни ме в пепел промени формата ми

Задето не съм изпълнил в обществото нормата си

Ах таз пукаща синфония дар за ушите ми

И тоз водовъртеж от искри пир за очите ми

За тебе цветът е неспирен калейдоскоп

Пурпурно жълто и черно се заиграват и хоп!!!

Рояк от светещи книжни късчета политат

Към небесата в последен опит от живота да опитат

Нима съвестта ми е като жилетката огнеупорна

И вярата в неизбежната сполука- привидно спорна

Нека отмия тез сажди покриващи ме целия

Довчера боготворях черния цвят от днес белия

Искам да попия росата в свежо неделно утро

Искам да сияя сутрин а не да сбърчвам мутра

Да отправям поглед към звездите мечтаейки

Да се радвам на малките неща гадаейки

С усмивка на уста какво ще ми донесе

Утрешния ден и всеки човек разнообразие да внесе

Разходки в парка взирайки се в просторите

От Младежкия хълм а не да клякам в оборите

 

В непроницаемия мрак без лъч светлина

Сред безчувствените със стопени усмивки слана

Попарила ги насред щастието им мимолетно

И споходилата ги тъга даже неусетно

Клепят пред кутиите а там без въпроси

На тепсия им поднасят отговорите излизат боси

Отговорите са налети неизпитани-шаблон

Както реда от книгата се изговаря на микрофон

За общуване не ще и да става дума

То диалогът е от двама участника сума

Това непрестанно тракане по клавиатурата

Тез пристъпи на насилие навън а културата!!

Къде се дяна изчезна под пластове безразличие

За показване на ниски страсти дават отличие

Отговорни сме колкото тригодишни

Запитват за постигнато вадим лаври предишни

Все на дневен ред материални придобивки

Парцалки пащалки каручки вечни почивки

В градския транспорт неприветливи физиономии

Изсмукан живец от системни икономии

Броим ,заплата от дата до дата

Кроим планове как да отгледаме децата

Обречени на неуспех тази дистанция ни изпразни

От съдържание вместо да съчувстваме всичко ни дразни

Чувствата са фалшиви фалш отвсякъде

А  искреността и прямотата завряни някъде

 

Гори бяс ,захвърли ме в кошмара да падам

от скала безтегловно да се мятам с разперени

ръце завърти ме в центрофуга да пропадам

да не достигна дъното никога при тез

НАЧУМЕРЕНИ ЛЮДЕ!!!!!!!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: spikemeplease123
Категория: Забавление
Прочетен: 20351
Постинги: 11
Коментари: 3
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930